Yönetici İlişkileri ve Protokol, Görgü, Nezaket Kuralları Eğitimi

 

AMAÇ
  • Çalışanlara İş yeri ve Yönetici kavramının önemini anlatmak.
  • Çalışanlara İş Yaşamlarında ve Özel Hayatlarında Kaliteli davranışta bulunmalarına yönelik bilgi vermek.
  • İş yaşamında Görgü, Nezaket, Protokol konularının önemi ve gerekliliğini aktarmak.
  • İşverenle ve Çevresiyle nasıl ilişki kurulmalı ve sürdürülmeli.
  •  Ekip görevlilerine yaklaşım tarzı ve sorunlara çözüm getirebilme    konularında kullanılacak yöntemler
  • İşverenin, İş Yaşamına ve Hayata Bakış Tarzlarını Anlayarak Bilinçli, Kaliteli Hizmet Sunabilmek için yeniden iş göreni yapılandırmak. Çalışanın kendini ve eksiklerini tanıması.
PROGRAM İÇERİĞİ
    • Hizmet Kavramı ve Çalışanlardan İşverenin beklentileri.
    • Yönetici Kimdir?
    • Yöneticiler Hizmetten Ne Bekler? Memnuniyet ve Memnun Olmamanın Göstergeleri
    • İnsan İlişkilerinde Kaliteyi Etkileyen Faktörler ve Performansı Düşüren Nedenler

    Etkili İletişim Teknikleri

    - Dinleme

    - Konuşma

    - Hitap Tarzı

    - Telaffuz

    - Ses Tonu, Hız, Kelime Seçimleri 

    - Algılama, Yorumlama, Empati,

    - Telefon Görüşmeleri

    - Göz Teması, Gözlem Becerisi

    - Beden Dilini Etkili Kullanabilme, Yüz, El, Bacak, Ayak, Beden, Bakış Kontrolü

    - Jest ve Mimikler, Duruş, Oturuş, Karşılama, Yürüme, Vedalaşma

    - Giyim, Bakım, İmaj, Temizlik, Hijyen, Renk Kullanımı

     

    Görgü, Nezaket, Protokol Kuralları, Bu Kuralların İş ve Özel Yaşamda Uygulanmasının Önemi

    - Günlük görgü kuralları güne başlama, selamlaşma, el sıkma, kapı açma ve kapama, merdiven, asansör kullanma, özel araç kullanma protokolü

    - Yeme İçme, Ağırlama, İkram, Servis Hizmetleri

    - Açık alan, ev, otomobil, okul, hastane, kamu, park, bahçe, spor alanları, havalimanı, otel, hastane, lokanta vb yerlerde Görgü, Protokol

    - Telefon Görüşmelerinde Kaliteli İletişim Sağlama Metotları

     

    Bireysel Motivasyonu Arttırma

      - Ruh, Zihin, Fiziksel Sağlığı Güçlendirme

      - İş Yaşamında Kalite Faktörleri

      - Değişim ve Gelişim Niçin Önemlidir? Alışkanlıklardan Vazgeçme Becerisi

      - Yönetici, İşveren İhtiyaçlarını Anlama ve İhtiyaçlarını Karşılama Becerileri

      - İşverenin Ailesi, Yakınları, Diğer Yöneticileri, Arkadaşları, Yöneticiler, Kamu Görevlileri ve Takımda Bulunan Ekip Görevlileri ile İlişki Yönetmedeki;

      - Davranış Kalıpları -Beyin Fonksiyonlarını Etkin Kullanımı Eğitimin  Uygulanması

       

      *Düz Anlatım

      *Örnek Olaylar, Uygulama Yaptırma

      *Konu Tartışmaları

      *Testler

       

      Eğitim Değerleme

      - Katılımcıların güçlü yönleri, eksikleri,

      -Sorunları, kapasiteleri hakkında bilgi verilir.

      -Eğitim sonrası yapılacaklar ve süreç yönetimi planlanır.

KATILIMCI PROFİLİ Tüm sektörlerin teknik ve idari kadroları için uygundur.

 

EĞİTMEN Ebru SAVUN / Bireysel Gelişim ve İletişim Uzmanı

 

TED Ankara Koleji 1985 mezunudur. 1989 senesinde Ankara Üniversitesi, 1991 senesinde Bilkent Üniversitesinden mezun olmustur. Yüksek Lisansını 1984 yılında G.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsün’de Çağdaş Büro Yönetimi Teknikleri üzerinde tamamlamıştır. 1987 - 89 tarihleri arasinda İtalyan Helikopter firması olan Augusta Co'da tercüman olarak çalışmaya başlamış daha sonra 1989 - 91 yilları arasında İtalyan Kültür Merkezinde İtalyanca Eğitmeni olarak çalışmıştır. 1991 - 97 yılları arasında Bilkent Üniversitesin de tam zamanlı Ögretim Görevlisi olarak görev yapmıştır. Bu süre içerisinde aynı zamanda İngilizce Birim Koordinatörlüğü görevini de üstlenmiştir. 1997 - 2001 yılları arasında Çukurova Üniversitesinde, Öğretim Görevlisi olarak çalısmış ve Konservatuar Müdür Yardımcılığı görevini yürütmüştür. 1998 - 99 yılları arasında, Çukurova Üniversitesi resmi görevlendirilmesi ile, Mersin Çağ Üniversitesi Kurucu Danışmanı olarak çalışmıştır. 2001 - 2013 yılları arasında tekrar Bilkent Üniversitesi Ofis Yönetimi ve Turizm İşletme Bölümlerinde Öğretim Görevlisi ve Akademik Danışman olarak görev yapmış, Bu süre içerisinde Bilkent Üniversitesinin resmi görevlendirmeleri ile yurtiçi ve yurtdışında birçok eğitim semineri programını yürütmüştür. 2010 - 2014 yılları arasında TED Yayın Kurulunda görev yapmıştır. Mart 2011 tarihinden itibaren TED + Kariyer Komitesi Başkanlığını yürütmektedir. Başta TEDU ve TED Okulları, Türkiye Belediyeler Birliği, Denizli Belediyesi, Bakırköy ve Kartal Belediyesi, Aselsan, Oyak olmak üzere çeşitli resmi ve özel kurumlarda, Otel Zincirlerinde, Askeriyede, Kurumsal Eğitimler yapmaktadır. Ayrıca bireysel ve kurumsal eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. 2018-2020 tarihleri arasında Tekfen İnşaat Gate Kazakistan ofisinde Kurumsal İletişim ve Eğitim Müdürü olarak görev yapmıştır. İyi düzeyde İngilizce ve İtalyanca bilmektedir.