21.Yüzyıl İK Trendleri - Gözlüğünüzü Değiştirin

 

AMAÇ

Şirketlerdeki tüm eğitim programlarını organize eden İnsan Kaynakları yönetici ve çalışanları için düzenlenmiş bir programdır!
Günümüz iş dünyasında herşey çok hızla değişmekte, belirsizlikler artmakta ve İK birimlerinin işleri de zorlaşmakta. Bu program ile; İnsan Kaynakları birimlerinin yeni iş dünyası koşullarına uygun yetkinlikleri belirleme, en doğru personeli bulma ve işe alma, şirket içinde etkili bir iletişim ve liderlik ortamı sağlama konularındaki bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.
Tüm bunların yanı sıra, şirketlerimizde en fazla sayıda, kimileri de zor profillerdeki çalışanlara hizmet sağlayan İK’cılar bu programda yer alan zor insanlarla baş etme, stres ve öfke yönetimi konusundaki uygulamaları deneyimleyerek etkinliklerini arttıracaklardır.

PROGRAM İÇERİĞİ
      1. GÜN

      ●  İş Dünyasının Beklentisi Nedir?

        ●  21.Yüzyıl İnsan Kaynakları'ndan Ne Bekliyor?

        1. İş Ortamının Yeni Normali – VOKA
        2. Gerçekten Değişim İstiyor muyuz?
        3. Global Köy Kavramı
        4. IQ – EQ – CQ
        5. Aynılaşma / Farklılaşma
        6. Vizyondan Hedefe

        ●  İK Kariyer Yolculuğunu Nasıl Yönetmeli?

        1. İşe Alım
        2. Taş, Kağıt, Makas
        3. Doğru İnsana Ulaşmak için Networking
        4. 21.Yüzyıl; Mülakatta yeni Trendler
        5. Şirket İçi Kariyer Yönetiminde Yıldızları Keşfetmek

        ●  Yeni Dönem Liderlik Anlayışına Bakış

        1. 12 Sihirli Anahtar

        2. GÜN

        ●  Kurum Başarısında Anahtar; Çalışan Mutluluğu

        1. İyi İnsan İlişkileri
        2. İş’te Mutluluk

        ●  Çalışan Performansı – Başarı İlişkisi

          ●  21.yy Çalışan Becerileri

            ●  Zor İnsanlarla Çalışma-Yaşam Dikensiz Bir Gül bahçesi Değil

            1. Herkesle geçinmek mümkün mü?
            2. Tongue – Fu sözcüklerin gücü
            3. Zor insanlarla başa çıkmanın yolu
            4. Yaklaşım nasıl olmalı?
            5. Şikayet Yönetimi
KATILIMCI PROFİLİ Tüm sektörlerin İnsan Kaynakları Yönetici ve Çalışanları için uygundur.
EĞİTMEN Ebru SAVUN / Bireysel Gelişim ve İletişim Uzmanı

 

TED Ankara Koleji 1985 mezunudur. 1989 senesinde Ankara Üniversitesi, 1991 senesinde Bilkent Üniversitesinden mezun olmustur. Yüksek Lisansını 1984 yılında G.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsün’de Çağdaş Büro Yönetimi Teknikleri üzerinde tamamlamıştır. 1987 - 89 tarihleri arasinda İtalyan Helikopter firması olan Augusta Co'da tercüman olarak çalışmaya başlamış daha sonra 1989 - 91 yilları arasında İtalyan Kültür Merkezinde İtalyanca Eğitmeni olarak çalışmıştır. 1991 - 97 yılları arasında Bilkent Üniversitesin de tam zamanlı Ögretim Görevlisi olarak görev yapmıştır. Bu süre içerisinde aynı zamanda İngilizce Birim Koordinatörlüğü görevini de üstlenmiştir. 1997 - 2001 yılları arasında Çukurova Üniversitesinde, Öğretim Görevlisi olarak çalısmış ve Konservatuar Müdür Yardımcılığı görevini yürütmüştür. 1998 - 99 yılları arasında, Çukurova Üniversitesi resmi görevlendirilmesi ile, Mersin Çağ Üniversitesi Kurucu Danışmanı olarak çalışmıştır. 2001 - 2013 yılları arasında tekrar Bilkent Üniversitesi Ofis Yönetimi ve Turizm İşletme Bölümlerinde Öğretim Görevlisi ve Akademik Danışman olarak görev yapmış, Bu süre içerisinde Bilkent Üniversitesinin resmi görevlendirmeleri ile yurtiçi ve yurtdışında birçok eğitim semineri programını yürütmüştür. 2010 - 2014 yılları arasında TED Yayın Kurulunda görev yapmıştır. Mart 2011 tarihinden itibaren TED + Kariyer Komitesi Başkanlığını yürütmektedir. Başta TEDU ve TED Okulları, Türkiye Belediyeler Birliği, Denizli Belediyesi, Bakırköy ve Kartal Belediyesi, Aselsan, Oyak olmak üzere çeşitli resmi ve özel kurumlarda, Otel Zincirlerinde, Askeriyede, Kurumsal Eğitimler yapmaktadır. Ayrıca bireysel ve kurumsal eğitim ve danışmanlık hizmetleri vermektedir. 2018-2020 tarihleri arasında Tekfen İnşaat Gate Kazakistan ofisinde Kurumsal İletişim ve Eğitim Müdürü olarak görev yapmıştır. İyi düzeyde İngilizce ve İtalyanca bilmektedir.