AMAÇ
İş hayatında verilerle çalışan uygulamacı ve yöneticilerin hesaplama, analiz ve sunumlarında MS Excel’in özelliklerinden faydalanarak etkinlik ve verimliliklerinin arttırılmasıdır.
Eğitim, iş hayatı örnekleri ve simülasyonları üzerinden katılımcıların gerçekleştireceği uygulamalarla gerçekleştirilmektedir.
PROGRAM İÇERİĞİ
- Hesap Tablolama yazılımlarına giriş
- Çalışma Kitabı ve Çalışma Sayfası (Workbook and Worksheet) kullanımı
- Şerit (Ribbon) ve Sekme (Tab) özellikleri ve kullanımı
- Veri Girişi ve formatlama (Entering Data and Formatting)
- Çalışma Sayfası düzenleme (Modifiying Worksheet)
- Sayfa Düzenleme (Layout) kullanarak çıktı hazırlama
- Hücre, Satır, Sütün ekleme, çıkarma (Inserting and deleting cells, rows, columns)
- Sık Kullanılan Temel Fonksiyonlar ve örnek kullanımları (Toplam, Ortalama, Maximum, Minimum vb.)
- Hücre Formatlama (Cell formatting) ile görselleştirme
- Hücre Adresleme (Cell Referencing) ile formüllerin etkin kullanımı
- Hücreye yorum ekleme (Inserting comments)
- Formül, Metin Kopyalama ve Yapıştırma Opsiyonları (Paste Options)
- Sıralama – Basit ve Çoklu (Sort – Multiple Sort) özelliği ile veri düzenleme
- Temel Grafikler ile veri ve analizleri görselleştirme