AMAÇ
Örnekler ve sektör deneyimleriyle zenginleştirilen bu eğitim, ‘Yurtdışına nasıl açılırım?’ sorusuna cevap arayan şirketlere, uluslararası pazarlarda başarı için ihtiyaç duydukları temel bilgileri ve pratik araçları sunuyor. Katılımcılar, bu eğitim sayesinde uluslararası iş dünyasının dinamiklerini daha iyi anlayacak ve kendi şirketleri için bu konuda doğru stratejileri belirleyebilecekler.
KAZANIMLAR
Bu eğitim sonunda katılımcılar,
- Kendi sektörlerinde yurtdışına açılma opsiyonlarını daha bilinçli olarak tanımlayacak,
- Doğru Yeri, doğru zamanı, doğru modeli seçerek doğru strateji oluşturabilecek,
- Uluslararası firma operasyon stratejilerini doğru anlamlandırabilecekler.
PROGRAM İÇERİĞİ
Uluslararası İş Yapmanın Temelleri
1.Küreselleşme
2.Uluslararası Pazarlara Giriş Kararı
- Giriş Zamanlaması
- Ülke Seçimi
- Giriş Modeli
3.Ülke Giriş Zamanlaması Stratejileri
4.Ülke Seçimi, Seçim Süreci, Metotlar
- Risk Değerlendirmesi
- Analiz Modelleri SWOT, PESTEL Analizi ve Ağırlıklı Ortalama
5.Yabancı Ülke Giriş Modelleri, Süreçleri
- İhracat, İthalat
- Sözleşmeli
- Yatırım
KATILIMCI PROFİLİ
Şirketlerin üst ve orta düzey yöneticilerinin katılımcılarına uygundur.