Organizasyon şemalarımız birimler ve müdürlüklerden oluşsa da çok az işimiz bir birimde başlayıp aynı birimde tamamlanır. Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetler de dahil olmak üzere birçok işimiz birimler arasında bir topun futbol takımında ayaktan ayağa dolaşması gibi ilerler.
Başarılı şirketler bu akışları doğru planlayıp, verimsiz, tekrarlı adımları yok eden, süreçlerin performansını ölçüp değerlendiren, hedefler koyan ve süreçleri sürekli iyileştiren yapılardır.
Danışmanlık çalışmalarımızda şirketlerin süreçlerini ele alarak birimler/çalışanlar arasındaki akışları inceliyor, bunları yalınlaştırarak başarının ölçülmesi için gerekli performans gösterge ve metriklerini oluşturuyoruz. Süreçlerin takip edilmesi ile şirketlerin verimliliği artıyor, maliyetler, hatalar düşerek müşteri memnuniyeti ve karlılık artıyor.